Re: Test kart graficznych

Autor: Adam Nowak (lucynka_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 18 Nov 1997 - 19:58:58 MET

Musze powiedziec ze tak zlego testu to juz dawno nie widzialem. Co do
wynikow innych kart nie bede sie wypowiadal ale te dotyczace Millenium
II sa wybitnie wyssane z palca. Biorac pod uwage to ze srodowisko (w95
OSR2 pl) i sprzet (ip MMX 3*83 = 250) jest identyczne a roznica
wystepuje tylko w plycie (ja mam Asusa t2p4 a w tescie byl TX97) i
pamieci (ja mam 64 MB EDO a tam 32 MB SDRAM) wyniki powinny byc
porownywalne. A co widze: Wintach1.2 : 1024/768 16b - u mnie 897 a w TCH
547, 800/600 32b u mnie 1074 a w tescie 486. PCPlayer Benchmark 3D - u
mnie 14,4 (z mgla) lub 24 (lez mgly) a w TCH - 4,4. Albo zla wola albo
klopoty ze wzrokiem albo glupota i brak umiejetnosci konfigurowania
sprzetu. Innych testow nie mam wiec na ich temat nie dyskutuje chociaz
biorac pod uwage te bledne to wiarygodnosc calosci jest ciutke watpliwa
(przypomina mi sie oszustwo NEC'a i VideoLogic w testach PowerVR).
Mialem okazje testowac karte na Rivi'e 128 - Diamond Viper 330 i wypadla
nieco gorzej od Millenium II w 2D (w 3D nie ma co porownywac - zupelnie
inna klasa). Ze wszystkich testow STB Velocity 128 ktore widzialem
wynika mniejwiecej to samo. Zawsze mialem o TCH dobre zdanie (zwlaszcz o
tobie Piotrku) ale te wyniki zachwialy moja wiara. Mam nadzieje ze
przeprowadzicie ponowne testy bo te to poprostu kpina.

Pozdrowienia

Vindex