Re: Dlaczego nie ma dostepu do Sieci przez kablowki?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Tue 18 Nov 1997 - 11:19:52 MET

On 17 Nov 97 22:53:25 GMT, "Mariusz Kulik" <kulik_at_gdansk.sprint.pl>
wrote:

>Witam !
>
>Slyszalem z "dobrze poinformowanych zrodel" ze PTK- Polska Telewizja
>Kablowa
>dostala powena kwota pieniedzy i od wiosny bedzie instalowac wzmacniacze
>pozwalajace na surfowanie po kablu.

Co to znaczy "dostala"???

O ile mi wiadomo, to PTK jest normalna, komercyjna firma i nic od
nikogo nie pwinna "dostawac" tylko po prostu zarabiac na siebie...
I jakie to wamacniacze "umozliwiaja surfowanie"? Wydawalo mi sie ze do
dostepu potrzebny jest modem kablowy. A wzmacniacze kanalow zwrotnych
stanowia przedwstepny warunek dzialania modemow kablowych, choc
pierwotny cel ich instalacji jest ciut ogolniejszy niz tylko Internet.
A fakt ze dopiero teraz, po paru latach istnienia sieci laskawie
konfiguruje sie kanaly zwrotne swiadczy o wielkiej zaiste fachowosci
calej firmy - i o co tu sie jeszcze pytac?

Darek

P.S. Patrzac chocby na sposob prowadzenia kabli nie jestem specjalnie
uprzedzony akurat do PTK. Pozostalych operatorow kablowki uwazam za
rownie znakomitych...