Netscape Communicator

Autor: Michal Olszewski (olszewski_at_writeme.com)
Data: Mon 17 Nov 1997 - 19:53:34 MET

Yo ludziska :))))

Mam taki problem:
Chciablym, aby Communicator rozwiajal automatycznie watki wiadomosci w
modeule pocztowym. Wiem ze jest taka mozliwosc, poniewaz kiedys, gdzies
to czytalem i tak mam ustawione w pracy. W domu ni cholery nie moge
odnalesc opcji odpowiadajacej za to :(((
Jesli mozecie pomozcie w rozwiazaniu mojego problemu. Z gory dzieki
:)))))
A wlasnie prosilbym o odpowiedz na priv, bo modem musialem oddac :(((((
i u kumpla odbieram tylko poczte :(((((

    / ___ ___ \ Czesc. Na razie.
 /\/ / o \ / o \ \/\ Pozdrawiam.
 \/\ ________ /\/ Michal Olszewski