Re: Skretka bez huba

Autor: Leszek Chwaliński (zphulchw_at_friko.sos.com.pl)
Data: Mon 17 Nov 1997 - 20:55:44 MET

 Cześć!

>W aktualnie najnowszym numerze CHIP'a (11/97) na stronie 194 i 195 jest
>taki
>kabel opisany.
>

>proponowane polaczenie:
>1---3
>2---6
>6---2
>3---1

To co przeczytałem w Chip'ie 11/97 na temat "Samodzielnego montażu kabla
..." wprawiło mnie w osłupienie. Wykonałem już około 20 takich kabli i
wprawdzie rzeczywiście wykorzystywałem piny 1,2,3 i 6, ale zamieniałem
INNE przewody !!!
I to działa !!!
Łączyłem:
1--6
2--3
3--2
6--1
 Słowo honoru, że to pracuje poprawnie już od kilku miesięcy.
Czy to jest możliwe, że również przy proponowanym przez CHIP'a
połączeniu również będzie działać?
Leszek Chwaliński
leszchw_at_kki.net.pl