PCMCIA

Autor: Stanislaw Geppert (sgeppert_at_talex.com.pl)
Data: Mon 17 Nov 1997 - 14:28:44 MET

Czy moze mi ktos powiedziec, jak Win95 (PL, OSR2) obsluguje karty PCMCIA?

Probuje uruchomic modem (Compaq Data Fax Modem 288) na notebooku Compaq
Armada 4100. Gniazdo PCMCIA jest rozpoznawane, z tym ze czasami (nie
znalazlem reguly) w grupie Men. Urzadzen "Gniazdo PCMCIA" wyszczegolnione
jest rowniez Card Services, a czasami C.S. jest widziane jako w "innych
urzadzeniach" (nie rozpoznanych).
Modem po wlozeniu jest rozpoznawany i przydzielany jest mu port (typowo
COM3), z tym ze kiedy probuje sie z nim komunikowac (np. Hyper Terminalem),
to port jest sygnalizowany jko otwarty przez inny program. Nie pomaga
wylaczanie "zwyklych" portow szeregowych.
Problem wystapil na 2 notebookach. Na pierwszym pomoglo (tak mi sie
zdawalo) ustawienie kontrolera PCMCIA jako "Kontroler firmy Compaq" (win
sam rozpoznaje "Kontroler zgodny z PCIC firmy Cirrus"). Niestety, na drugim
ta operacja nie dala efektu.
Dla Compaqowcow: mam wgrany compaqowski PCCARD.VXD (sp3676) i najnowszy
ROMpaq (sp4188).

Dzieki!

--
e-mail: sgeppert_at_talex.com.pl