Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: Konrad Pałczyński (kaspy_at_bobo.ds5.agh.edu.pl)
Data: Mon 17 Nov 1997 - 10:43:03 MET

Grzegorz Szyszlo wrote:

> ROTFL :)))) mozna tez odpowiedno przechylic komputer, i nalac
> mu do srodka kawy przez flopa :) mozna tez przed uzyciem namoczyc
> dyskietki w .......... mleku :)))))))))))
>
> znam przypadek , jak jednej pani pekl worek z mlekiem, i zalal
> wszystkie dyskietki ktore byly pod spodem. oczywiscie po wysuszeniu
> przeczyscila je w napedzie :)))))))))

a ja slyszalem jak jednemu piratowi, na grzybie, wsadzili do stacji
dyskietke posmarowana klejem :)))))))))

**                  Konrad "Kaspy" Pałczyński                    **
**              mailto:kaspy_at_bobo.ds5.agh.edu.pl                 **
**                       ICQ: 3941260                            **
/ Stanislaw Staszic University of Mining and Metallurgy in Cracow \
\  Faculty of Electrical Engineering, Automatics and Electronics  /