RE: help

Autor: Andrzej Bednarczyk (andrzej.bednarczyk_at_polkomtel.com.pl)
Data: Mon 17 Nov 1997 - 08:43:06 MET

Niekoniecznie. Odłącz wszystko, zostaw tylko głośniczek, zasilanie
płyty, i potem podłączaj wszystko. Piszczeć może np. z powodu karty
grafiki albo walniętego kontrolera cdromu. Swego czasu odpalałem płyty
na stole, bez monitora i innego stuffu - służyły do przegrywania
dysków... hehe.
An_at_y ICQ: 5080558
{ tr4nce_at_mega.com.pl }
{ andrzej.bednarczyk_at_polkomtel.com.pl }