Re: Setup Tulipa

Autor: Tomasz Dwornicki (agrest_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 16 Nov 1997 - 18:24:08 MET

On 15 Nov 1997 13:06:03 GMT, "Damian" <dam2000_at_polbox.com> wrote:

>Wpadl mi w rece komputer Tulip Vision Line DC386SX-20
>Jak w takim zabytku uruchamia sie SETUP ?
Obawiam sie ze z dyskietki/dysku. Musisz miec odpowiedni programik do
tego albo uzyc jakiegos standardowego softwaru do grzebania w starych
biosach lub w ostatecznosci napisac cos sam (gwarantuje ze bedzie
zgodny z tym co napisano w ksiazce np W sercu Biosu), a z
niestandardowych kombinacji poprobuj ctrl-shift-S itp (z ctrl-shift),
F? probowales jak sadze, ze nie wspomne o standardach (esc, del itp)

Agrest >> Tomasz Dwornicki
e-mail:agrest_at_zeus.polsl.gliwice.pl
http://www.zagle.silesia.pl
SIZ : http://www.zagle.silesia.pl/siz/
       ** Pozwol by dobry wiatr prowadzil Cie przez Swiat **