Re: DIMM vs SIMM

Autor: Bartek Nagorny (XXXbnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sun 16 Nov 1997 - 15:48:05 MET

On 15 Nov 1997 23:12:21 GMT, joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl (Jacek
Osiecki) wrote:

>Po tym, jak ostatnio poszła z dymem wiadoma fabryka, powstało mnóstwo

Niby jak ? Tak w 2 lata to mnostwo wybudowali ? ;))

>zastępczych... teraz nie ma już takiego "głównego" wytwórcy komponentów do
>pamięci...

Dobra, dobra... zawsze sie znajdzie jakas wymowka ze strony
producentow odnosnie podwyzek... ;]
Ja nie chce krakac, ale...

Przed odpowiedzia via e-mail usun XXX z mojego adresu.
e-mail: bnagorny_at_kk.kalisz.pl
fido: 2:482/42.14