Modem Comstar 14400 a sprawa wyswietlana predkosci polaczenia

Autor: Wojciech Komorek (protext_at_polbox.com)
Data: Sat 15 Nov 1997 - 19:50:11 MET

Witam wszystkich!!!
Mam pytanie w sprawie wyswietlania predkosci polaczenia modemowego.
W panelu sterowania, modemy, na zakladce ogolne, klawisz wlasciwosci -
zostaje wyswietlone
-wlasciwosci modemu, na polu maksymalna predkosc w okienku, mozna wybrac
tylko:
110
300
1150200.
I tak wyswietla okienko informacyjne modemu przy polaczeniu jak jest
ustawione w w/opisany sposob.
Mnie natomiast interesuje sytuacja taka w jakiej modem przy polaczeniu
bedzie wyswietlal predkosc przesylu danych poprzez linie telefoniczna i tak
np. Polaczenie przy predkosci 14400, 9600 itd.
Mam jeszcze jedno pytanie zwiazane z w/w parametrem - czy moze modem, a
reczej Dialup monitorowac na biezaco predkosc przesylu danych (nie
interesuja mnie programy typu Starfish)?
Dzieki za pomoc.

--
Wojciech Komorek