Re: Przerobka karty

Autor: Piotr Przyłucki (piotrp_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 16 Nov 1997 - 14:47:08 MET

> Na ile sie znam na filtrach, to wstepnie mozesz chyba filtr
> ominac/unieszkodliwic kawalkiem przewodu.
> A to jest dosc odwracalne...
To prawda

> P.S. Narzekasz na nieostrosc? Zejdz na nizsze czestotliwosci i
> zobacz czy sie poprawi. Sprawdz inna karte/monitor, moze
> filtr na karcie nie jest niczemu winny.

Mam dobry monitor 17''. W tej chwili pracuje przy rozdzielczosci
1024x768 z odswiezaniem 85Hz. Sa to takie
parametry, przy ktorych zaczyna juz byc widoczne pogorszenie
jakosci obrazu w stosunku do "slabszych" trybow. Monitor i
karta pozwalaja na prace z jeszcze wiekszymi czestotliwosciami,
ktorych jednak nie moge wlaczyc, poniewaz obraz staje sie
wtedy jeszcze gorszy. Nie mam pod reka nikogo z karta graficzna
o porownywalnych parametrach, wiec oczywiscie nie wiem ile
w tym wszystkim jest winy monitora a ile karty. Ale tak czy owak,
to filtr w takim miejscu karty moze byc przeciez uzyty tylko w jednym celu
(??). Mysle, ze jest duze prawdop. ze wylutowanie go
da widoczne rezultaty.

                                Piotr Przylucki