Re: UPS i stabilizacja (bylo: Monitor mi się trzęsie!)

Autor: Marek Ciesielski (marekc_at_dawid.com.pl)
Data: Sun 16 Nov 1997 - 09:45:43 MET

lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) napisal(a):

>Marek Ciesielski <marekc_at_dawid.com.pl> wrote:
>: Mala dygresja - nie wszystkie UPS'y maja stabilizatory. Przy tych
>: tanszych modelach UPS powoduje GORSZE dzialanie podlaczonego sprzetu
>: niz bez UPS'a (sprawdzone empirycznie :)
>
>Ciekawe co Ty kupiles.
>Bo tani UPS ma przekaznik, i poki napiecie w sieci przypomina nominalne,
>to na wyjsciu jest dokladnie to co na wejsciu...

To byl zwykly APC 250 i nie byl moj tylko klienta, ktoremu napiecie w
pracy wahalo sie od 170V do 220V (pracowal gdzies na wsi).
Bal sie, ze moze mu to zniszczyc komputer, wiec kupil sobie takiego
UPS'a. Po podlaczeniu okazalo sie, ze komputer zaczal sie resetowac
(wczesniej nic takiego sie nie dzialo). Dopiero jak sie dowiadywalismy
w APC to powiedzieli nam, ze te tansze UPS'y nie maja stabilizatorow.

--
                        Marek Ciesielski