Re: Cyrix 200+

Autor: Bartek Nagorny (XXXbnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sun 16 Nov 1997 - 03:30:15 MET

On Fri, 14 Nov 1997 21:27:53 GMT, dobrov_at_friko.onet.pl (Arkadiusz
Dabrowski) wrote:

>No pewnie. Wszystko zalezy od odczuc i wiary. Jak bedziesz mial kaca to ci
>wyjdzie na poziomie pentium 5 :)
>
>A moze tak jakies realne wyniki. Ja juz swoje nie raz przedstawialem na tej
>liscie. A na zyczenie moge jeszcze raz.

Po co ? Gosc z www.sysdoc.pair.com ma raczej niezla reputacje /choc i
on sie czasem myli/, i to raczej jemu trzeba wierzyc. :)

Jesli pisze, ze fpu CRYixa p166+ jest na poziomie intelowskiego p90 to
tak jest. zreszta mialem toto przez 5 m-cy wiec takze sam to moglem
stwierdzic.

Przed odpowiedzia via e-mail usun XXX z mojego adresu.
e-mail: bnagorny_at_kk.kalisz.pl
fido: 2:482/42.14