małe drukarki (najlepiej igłowe)

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 16 Nov 1997 - 00:58:47 MET

        Ave !

Poszukuję jak najmniejszej drukarki (najlepiej igłowej) która
może być zasilana z akumulatora. Potrzebne jest coś małego i
lekkiego, nie musi być szybkie ani bardzo dokładne: proste 9
igieł będzie całkowicie wystarczające. Minimalny format kartki,
którą może zadrukować: A5 aczkolwiek A4 mile widziane. Nie musi
mieć nawet tryby graficznego (i w ogóle może to być np.
rozetkowa) ale powinna być możliwość druku polskich liter (coż, w
razie czego zawsze może być np <L>+<backspace>+</> .....

Jakby ktoś widział coś takiego (nie jestem pewien, ale chyba
gdzieś widzałem małą drukareczkę niewiele większą od samego
wałka) to byłbym bardzo wdzięczny za nazwę i namiar na producenta
(najlepiej www+e-mail)

* e-mail: lawa_at_priv.onet.pl
* motto : Cztery kółka ? To dobre dla dzieci !