Re: WARNING: Linux Intel Pentium Bug (fwd)

Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Sat 15 Nov 1997 - 18:57:05 MET

On Sat, 15 Nov 1997 16:49:48 +0100, "Maciej W. Rozycki"
<macro_at_amg.gda.pl> wrote:

> A czytales te liste? Bo akurat wiekszosc bledow jest nieznaczaca (np. z
>tego co pamietam, to modul APIC moze dzialac niepoprawnie, jezeli wyjscia
>magistrali APIC zewrze sie do masy). Bledow, ktore maja znaczenie dla
>dzialania programow jest moze kilka.

Wiem, to byly po czesci zgrywy i prowokacja... a ten znaczek powyzej
na koncu to sugerowal. :-) A poza tym nie kazdy wie, ze tych bledow
jest tyle (a dokladniej Intel nazywa je oglednie "odchyleniami od
specyfikacji"), wiec w ten sposob postanowilem tych nieoswieconych w
tej materii poinformowac... i byc moze naklonic kogos do wlasnie
takiej jak powyzej wypowiedzi (sam jestem ciekaw ile dokladnie jest
jeszcze *powaznych* bledow, bo dosc trudno takie informacje, ktore
bledy sa powazne, a ktore mniej znalezc (pewnie zalezy to od zbyt
wielu czynnikow, zeby to jednoznacznie ustalic)).

ak