Re: ASUS TX97 vs. SHUTTLE 595

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 15 Nov 1997 - 16:53:29 MET

Masz chyba zle informacje. Mam ASUS'a i chodzi pieknie ze wszystkim
:))) Płyta TX-97E.
Konfiguracja:
Diamond Stealth 3D 2000
AWE32
3Com Etherlink III PCI
Sportster 14.4
(chwilowo Sportster 33.6)
I wszystko chodzi pieknie....

Duzo ludzi klnie na Shuttle'a, ale mialem wczesniej plyte na HX'ie
(chyba 553?) ale musialem ja sprzedac bo nie miala standartowo dwoch
napiec (MMX). Pomimo tego byla niemal rownie wspaniala jak ten ASUS.

Jedyna roznica dla domowego uzytkownika to chyba tylko cena...
(no i najwazniejsze - moj ASUS ma termometry ;))))))))))
Jest to tylko i wylacznie moje zdanie.

On 14 Nov 1997 14:37:06 +0100, ptad_at_box.zetobi.com.pl
(=?iso-8859-1?Q?Pawe=B3?= Tadejko) wrote:

>Wiem, Wiem ten temat byl wlasciwie juz walkowany.
>
>Ale mam zamiar kupic sobie plyte (zadne usprawiedliwienie)
>
>I slyszalem, ze ASUS chodzi najlepiej z produktami ASUSA (karty muzyczne,
>graficzne)
>a z normalnymi to czasami bywa roznie
>
>Czy ktos kto ma ASUSA i jakies doswiadczenia np. a kartami Gravis, AWE, czy
>graficznymi na 3Dfx moglby przeslac opinie
>
>Najlepiej na priv'a
>
>Z gory dziekuje
>
>Pozdrowienia
>
>pTad
>ptad_at_box.zetobi.com.pl

Daniel Fenert mailto:fenert_at_friko.onet.pl
Don't waste your time on smileys. Go gib something.
Maybe I'm not a smart man... but I know what a fiend is...