RE: Problemy z grafika - TSENG ET6000

Autor: Andrzej Bednarczyk (andrzej.bednarczyk_at_polkomtel.com.pl)
Data: Sat 15 Nov 1997 - 12:05:55 MET

Nie odnotowałem takich problemów... Za to mam problem z wieszaniem się
przy pełnoekranowych trybach w Hexenie 2 - startuje normalnie 320x200,
jakakolwiek wyższa zawiesza skutecznie system. Aha - tryby windowed
chodzą ok. - łącznie z 800x600. Żeby było śmieszniej to Kwak rusza w
pełnoekranowym nawet 1024x768 bez żadnych problemów. Ktoś coś wie na ten
temat ?

btw: może chodzi o DirectXa 5 ? ale przeinstalowałem drivery karty...

Greetz.
An_at_y ICQ: 5080558
{ tr4nce_at_mega.com.pl }
{ andrzej.bednarczyk_at_polkomtel.com.pl }