Re: Plyty ze zlaczem AGP.

Autor: Toczek (Toczek_at_kki.net.pl)
Data: Sat 15 Nov 1997 - 03:27:17 MET

On Fri, 14 Nov 1997 23:55:07 GMT, XXXbnagorny_at_kk.kalisz.pl (Bartek
Nagorny) wrote:

>A nie orientujesz sie kto je u nas bedzie mial w swojej ofercie ?

Juz ma (w cenniku, drogo) C2000 i jeszcze jedna firma z wybrzeza. Jest
szansa, ze dostane ja do testow i z tego zrodla bedzie taniej
(interesuje sie ta plytka prywatnie) to zobacze co jest warta...
Zapowiada sie niezle, kosc podobno udana, a plyta z 1M cash!