Re: AWARD i ASUS maja nas w .....

Autor: Bartek Nagorny (XXXbnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sat 15 Nov 1997 - 00:55:08 MET

On Fri, 14 Nov 1997 10:58:11 +0100, "Bogdan Tomaszewski"
<gckomp_at_polbox.com> wrote:

>czy wersja płyty jest odpowiednia.
>Po firmie AWARD można się spodziewać czegoś bardziej
>wykwintnego...
>major

a ja AWDFLASH'em chcialem kiedys sflaszowac bios do innego rev. plyty
/ja mialem 2.01 a bios byl do 2.1/ i mi ten tak bardzo krytykowany
AWDFLASH napisal, ze ten bios NIE ODPOWIADA wersji mojej plyty, ale
jak chce to moge go sobie sflaszowac... Y/N ?

Moze nikt z tworcow programu nie pomyslal, ze moga zdazyc sie i tacy
uzytkownicy, ktorzy beda flaszowac plyte biosem od innej... ;)

Przed odpowiedzia via e-mail usun XXX z mojego adresu.
e-mail: bnagorny_at_kk.kalisz.pl
fido: 2:482/42.14