Re: Problem z CD-ROM

Autor: Piotr Kozłowski (siwus_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 15 Nov 1997 - 00:10:44 MET

On 14 Nov 1997 09:55:19 GMT, "Janusz Piecowski" <szunaj_at_polbox.com>
wrote:

>Czesc
>
>Mam taki problem.
>Posiadam plyte ABIT PX5 i P-166MMX (podkrecony do 200MHZ) dwa HDD 1x2,1GB
>Quantum Fireball i Caviar 850MB oraz CD-ROM AZTECH 4x.
>Po zainstalowaniu sterownikow do plyty z dyskietki dostarczanej razem z
>plyta lub ustawieniu w W95 sterownikow do BUS-Masteringu przestaje byc
>widziany CD-ROM pod windowsami. Pod dosem wszystko jest OK.
>Mam podlaczony 1 HD (tzn Quantum do 1 portu IDE - (PIO-4), natomiast drugi
>HD - Caviar i CD-ROM (PIO-3) do 2 portu IDE) probowalem juz zmieniac
> [...]

Czytałeś doca od tych sterowników? Są tam wypisane modele CR-ROM nie
współpracujące z tym sterownikiem. Poza tym u mnie chodziły one
gorzej, niż drivery Bus Master dostarczane z windą.

Pozdrowienia z Katowic

--
Piotr Kozłowski
siwus_at_priv.onet.pl