Re: Co z POLBOXEM

Autor: Olech Leszek (leszekol_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 14 Nov 1997 - 23:30:27 MET

Witam Rafala Wiosne
Z calym szacunkiem stwierdzam, ze nie ma sie co oburzac na stwierdzenia ze
Polbox sie zapchal. Jak wytlumaczyc fakt ze nawet nie chce przyjac poczty
ani przyslac przychodzacej do mnie? Mam ustawiony limit pracy serwera na 2
i 2 i pol minuty (Pegasus i MS Mail), a pomimo, ze nie zmieniam wcale ich
konfiguracji raz sciagaja poczte i wysylaja, a raz nie. Najczestsze
komunikaty to "zle haslo" lub "zla konfiguracja POP 3 i SMTP" ( oczywiscie
w wolnym tlumaczeniu). Prosze mi wytlumaczyc ten fenomen. Byc moze
wystarczy prosta zmiana.
Dodam, ze problemy takie wystepuja i o 7 i 23 i w srodku dnia, a wiec
prawie o kazdej porze.

rafamiga_at_polbox.pl <rafamiga%polbox.pl_at_f33.n480.z2.fidonet.org> napisał(a)
w artykule <GoldED.199711132257452802.rafamiga_at_polbox.pl>...
> * (PL.COMP.PECET, Tue Nov 11 1997) Kornel Zieliński -> All:

> Skąd masz te interesujące informacje? 8^)

> Tak jak na nowym free.
___