Polbox jest do D...

Autor: Bogdan Tomaszewski (gckomp_at_polbox.com)
Data: Fri 14 Nov 1997 - 22:45:14 MET

Jest godz. 22.39 (Data jest podana na liście)
Bez ostrzeżenia zostałem odcięty na ok. 7 dni od mojej strony.
Ponoć darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda...
ale to ja odbieram wiadomości z polbox.com (czasem
bezsensowne) i w zamian za to - nie płacę za swoje strony...
Bez żadnego ostrzeżenia zostałem odcięty od swojej strony !!!!
Wytrzymałem 7 dni (dla mnie to dużo) może jakiś mały opór
dla takiego traktowania ???
Osobiście jestem sfrustrowany....
Bardzo brzydkie podejście !
Polbox.com inkasuje pieniądze w zamian za liczbę użytkowników
e-mail...
Co Wy na to ???
major

--