Blue Box w Polsce?

Autor: Nik (sonya_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 14 Nov 1997 - 22:37:08 MET

Hi everybody!
Przejrzałem ostatnio kilka artykułów œcišgniętych z HackPlanet
(http://www.radek.ceti.com.pl) i natknšłem się na coœ co zwie się
BlueBox. Pozwala to na wykonywanie darmowych rozmów telefonicznych :) ,
tyle że wszystko to dotyczyło USA,UK, ale nie Polski. Coœ tam próbowałem
dzwonić, ale nic rewolucyjnego z tego nie wyszło. Nie owijajšc w
bawełnę, chciałem po prostu dowiedzieć się jak to zrobić w naszej
kochanej Polsce :) i naszej jeszcze bardziej ukochanszej TPSA :)))))))).
Jeœli ktoœ byłby obeznany w BlueBox'ingu na terenie naszego kraju, to
proszę o kontakt.

           Ryj
E-mail: Sonya_at_friko.onet.pl