Re: Jak pisac "slownie zlotych:....." - Excel

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 14 Nov 1997 - 19:10:21 MET

Maciej Wyczawski <gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl> wrote:
: > Mozna napisac i makro ale da sie to zalatwic (obliczenia) w jednej
: > komorce.

: Będę wdzięczny jeśli mi prześlesz. Gwarantuję, że napewno podziękuję.
: Zaintygowało mnie jak to można zrobić w jednej komórce.

W jednej komorce sie chyba nie da. Excel ma ograniczenie na 255 znakow w
komorce, i sie program chyba nie zmiesci.

Ale jak juz masz zdefiniowana funkcje, to wywolanie w jednej komorce sie
miesci.

J.