linia dzierzawiona - elite only

Autor: Chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Fri 14 Nov 1997 - 19:07:34 MET

On 1997-11-13 kaspy said:

>Mam 2 druty miedziane, na kazdym koncu modem 33.600, modemy sa
>polaczone caly czas, po obydwu stronach stoi sobie linux, wszystko
>bylo by pieknie, gdyby nie ta predkosc...

Jakie szybkosci portu ustawione po obu stronach?

>Jak takie cos przyspieszyc? Slyszalem cos o specjalnych modemach do
>linii nie-komputowanych osiagajacych kilkaset bit/sek. Ile takie cos
>kosztuje, gdzie mozna cos takiego dostac?

Dzialaja na krotka mete niestety ...
Dzialaj TELNET'em bedzie szybciej :-)))
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:Chmiel_at_ibmer.waw.pl
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

`[1;31;41mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive