Kiedy wyszukiwarka aktualizuje dane ?

Autor: Janusz Kolodziej (bubu_at_bet.po.opole.pl)
Data: Fri 14 Nov 1997 - 17:45:19 MET

Witam.
Mam pytanie : kiedy wyszukiwarka internetowa aktualizuje dane ?
Tzn. stworzylem swoja nowa strone i jestem ciekawy, kiedy
wyszukiwarki internetowe na nia zajrza i zasoby strony dopisza do
swych danych. Na starej stronie musialy byc, poniewaz po
wpisaniu paru wyrazow znajdujacych sie na mojej stronie
wyszukiwarka podawala jej adres. Kiedy zajrza ponownie ?
Czy zmiany trzeba zglaszac na stronie danej wyszukiwarki ?

                                Pozdrawiam - Janusz

        Janusz Kolodziej
  mailto:bubu_at_bet.po.opole.pl
 http://bet.po.opole.pl/~bubu