Re: Co sie dzieje z onetem

Autor: Piotr Tałajczyk (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 14 Nov 1997 - 16:37:20 MET

L.S.M <soplic_at_friko2.onet.pl> napisał(a) w artykule
<01bcf023$48bd0500$0896ccc2_at_ppp>...
> Czy ma ktos ostatnio problemy z poczta na friko2.onet.pl?
>
> Pozdrawiam
> Lukasz Wójcicki

powierdzam. od dwoch dni grzebie w konfiguracji windozy i tcp/ip. myslalem,
ze to u mnie jest cos nie tak, ze nie chce chodzic poczta. poszedlem do
budy i okazalo sie, ze tam tez nie da sie polaczyc z friko2.onet.pl. ale
dwoch dni sleczenia przed komputerem i tak mi nie odda.
shit. znowu trzeba bedzie zmieniac konto na jakies inne (oczywiscie
darmowe).

pozdrowienia...