Re: Problem z drukowaniem pod Win95

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Fri 14 Nov 1997 - 10:24:57 MET

At 07:32 97-11-14 +0100, you wrote:
> [...]
>Mam klopoty z drukowaniem pod Windowsem 95 na niektorych drukarkach
>iglowych (m.in. na Epson FX1170 i Citizen Swift 90s), zamiast normalnych
>wydruków wychodzš krzaczki, albo wydruki sa niedokonczone. Wiem, ze byl
>jakis problem ze sterownikiem portu LPT1 (virtual device). Mam program
>ktory uaktualnia ten sterownik, ale nic to nie daje. Najdziwniejsze jest
>to, ze taka drukarka podlaczona do innego (takiego samego) komputera z
>(takim samym) Win 95 drukuje bez problemow. Nie wiem co o tym sadzic, ale
>mysle, ze nie tylko ja mam taki problem. Jezeli wiecie jak go rozwiazac, to

  Tradycyjnie to sie robi najpierw test w DOSie np klawisz print screen.
  Drugi test to wydruk z Windows do pliku a potem ten plik
  sie drukuje w DOSie przez copy /b plik LPT1

  W ten sposob mozna wyeliminowac niekompatybilnosc elektryczna
  interface komputer / drukarka.

  Jesli to jest sprawne to pozostaje grzebac w Registry
  (na tym sie nie nieznam wiec dalej nie udzielam rad)

--
Romek