Soft off w ATX

Autor: Krzysztof M. Obrzud (kobrzud_at_rmf.pl)
Data: Thu 13 Nov 1997 - 17:02:25 MET

Ostatnio nauczylem sie jak przerwaniem 10h wylaczyc monitor.
Bardzo mi sie to spodobalo.

Chciakbym tez dowiedziec sie, jak w komputerze ATX wylaczyc caly
komputer z pradu. Podejrzewam ze tez jest jakies przerwanie, jednak
nie mam pojecia jakie, ani jak zabrac sie za szukanie go.

Nie chodzi mi tez o jakies funkcje windowsowe, bo ten system jest
wystarczajaco skopany bez moich ingerencji.
Chcialbym po prostu napisac prosty program dosowy
ShutDown - ktory wylaczalby komputer na amen.

Krzysiołek

Krzysztof M. Obrzud
kobrzud_at_rmf.pl