Re: Upgrade BIOS'u

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Thu 13 Nov 1997 - 12:01:44 MET

czapnik_at_polbox.com (Zbyszek Czapnik) writes:

> Mam Gigabyte (Dual Pentium) i robiłem niedawno upgrade BIOS. Robiłem
> to z dyskietki startowej Windows 95 (OSr2 PL) i wszystko jest OK. To
> znaczy przedtem też było OK, ale zmieniłem BIOS z ciekawości.
>
> W Helpie jest dokładny opis co ma być na dyskietce startowej Windows
> lub DOS. Ważne by nie ładować ŻADNYCH programów rezydentnych. Mają być
> wyłącznie pliki systemowe.

No nie mow ze robiles to majac odpalone W95.

To, co zostaje odpalone przed wydaniem polecenia "win" (niezaleznie,
czy to polecenie wpisujesz sam, czy robi to DOS) - to zwykly DOS, tyle
ze z W95 dostarczany jest DOS 7, bo W95 z innym nie chodzi (chyba).

BTW: w praktyce nie istnieje cos takiego jak dyskietka startowa W95
- W95 nie zmiesci sie na jednej dyskietce.

--
Krzysztof Halasa