mp3 - kilka pytan

Autor: Ireneusz Brejer (iron_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 13 Nov 1997 - 13:46:48 MET

witam !

tak jak wiekszosc osob sluchajacych muzyki i uzywajacych inetu
zgrywam sobie mp3. mam jednak kilka pytan w zwiazku z mp3, a
moze konkretniej ze zgrywaniem utworow na .wav

1. co daje metoda przy zgrywaniu na .wav jitter ?
2. w windac'u jest mozliwosc zgrywania synchronicznego, burst, normal.
np. normal potrafi zgrywac mi nawet 4x ale synchroniczne 0.4x
dlaczego tak jest ? wielkosci plikow .wav roznia sie miedzy soba
jesli wybiore rozne metody.
3. dlaczego winplayer nie odczytuje tag'ow jesli ma taka mozliwosc ?
4. kiedys widzialem strone WWW w inecie pokazujaca w piekny sposob
na wykresach roznice w nagraniu np 112 i 128. znacie moze ja?
byle to strona polska (.pl)

hm .. troche tego jest ale mam nadzieje ze znajdzie sie ktos
kto choc czesciowo odpowie na te pytaia

z podrowieniami
irek