Re: PPP i windows 3.11

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Thu 13 Nov 1997 - 12:59:08 MET

On 12 Nov 1997 13:11:57 GMT, szeter_at_infoserv.ii.uj.edu.pl (Stefan
Szeterlak II r inf) wrote:

>Witajcie
>
> Mam taki problem:
>
> Chce sie laczyc z numerem 0202122 ale uzywam windows 3.11 (bo musze)
>Wiec z trumpeta wybieram opcje dial (skryptem albo recznie) no i sie laczy.
>Wyswietla sie standardowy napisik "Witamy w internecie" i loguje sie jako
>username:ppp i password:ppp .
>Po czym leca dwie linijki smieci i dostaje sygnal NO CARRIER.
>(W W95 wystarczylo nacisnac przycisk "dalej" i wszystko bylo OK)

A skrypt dostarczany przez telepsa jest do [piiip...]. Musisz
wysledzic kiedy pod koniec skryptu logujacego jest wykrywany prompt
systemu zdalnego i odpalany program do obslugi ppp - trzeba
zablokowac wyslanie tej komendy - to ma sens tylko przy logowaniu do
shella, a u telepsa ladujesz od razu w skrypcie odpalajacym ci ppp i
na prompt sie nie doczekasz. A za sygnal ze ppp zadzialalo ja
osobiscie uzywam nawiasu klamrowego } a nie ciagu liter z komunikatu
informujacego o odpaleniu ppp - chyba u telepsa ten komunikat idzie
troche na wyrost i jak sie na jego podstawie pospieszyc z dzialaniem,
to connect sie wali - a jak poczekac na te smieci, w ktorych }
wystepuje w sporej ilosci, to dziala - u mnie przynajmniej bez pudla.

Darek