screensaver

Autor: miron (miron_at_venus.icu.com.pl)
Data: Thu 13 Nov 1997 - 12:06:24 MET

Witam
Wlasciwie to nie wiem do ktorej grupy mam to wyslac, wiec przepraszam,
ze nie jest to w temacie tej grupy ale sprawa jest pilna.
Mam taki problem: musze stworzyc jakis wygaszacz ekranu, cos tam ma sie
poruszac, ma tez byc jakies tlo. W czym mozna cos takiego zrobic, jesli
pisze sie to np. w C , to gdzie moge znalesc materialy na ten temat.
Jesli zas jest jakis program, ktorym sie to robi, to gdzie go moge
znalesc, wazne by byl free, bo to nie dla mnie.
Ewentualne informacje na ten temat prosze kierowac na konto:
karas_at_venus.icu.com.pl
Pozdrawiam wszystkich
        Tomasz Karasek
 karas_at_venus.icu.com.pl