Re: SB 32 PnP

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 13 Nov 1997 - 05:32:02 MET

On 12 Nov 1997 12:11:20 GMT, cwaniak_at_kis.p.lodz.pl (Slawomir Sidor)
wrote:

>: > Nie prawda. Rozszerzenie RAMu nie wpływa nijak na szybkość pracy
>: >komputera.
>
>: To zalezy czy sie z niej korzysta czy nie (np. odgrywanie MOD'ow).
>
>Nadal nie zalezy. Bo jesli ma za malo RAMu to poprostu nie zagra.
Ja jednak twierdze ze zalezy... normalnie MOD'y sa odgrywane jako
WAV'y i zuzywa to dosyc suzo mocy proca (stosunkowo), po zaladowaniu
probek do RAM'u na karcie zajmuje sie tym proc z AWE i bierze to tyle
mocy co odgrywanie MID'ow (IMHO oczywiscie)
>--
>
> Slawomir Sidor

Daniel Fenert mailto:fenert_at_friko.onet.pl
Don't waste your time on smileys. Go gib something.
Maybe I'm not a smart man... but I know what a fiend is...