Re: Pentium 200 MMX a szlify ?

Autor: Mariusz Falkowski (falmar_at_polbox.com)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 22:06:39 MET

czesc,
co do amd k6 200 to szlify na pewno nie maja nadruku
na gorze ceramiki (na obrzezu przy aluminjowym kapslu)
bo po zeszlifowaniu napisu 166 nie ma jak podejsc z matryca
do nadruka. na orginalnym amd k6 200 jest tam liczba 200

co do pentium 200 mmx to orginalny na pewno nie bedzie
procesor w cenie ponizej 710 zl +vat, jezeli z vatem bedzie
tanszy to szlif, bez vatu moze tak moze nie, polecam
ci ogolnie procesory boxowe(w pudelku i wiatraczkiem)

Mariusz Falkowski falmar_at_polbox.com
http://www.webmedia.pl/falmar
http://discopolo.home.ml.org - strona prywatna