Re: Ktora lepsza EpsonStylusColor600 czy HP690C+

Autor: Michał Piotrkowicz (moll47u_at_kki.net.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 15:01:59 MET

Miałem problem kilka dni temu ...
Latałem jak głupi po w-wie by kupić Epsona 400 nie było nigdzie
(a jak były to b. drogie 1050zł!!!) i kupiłem 690c+ którą miałem
wcześniej ;(.

No dobra do rzeczy.

Zalety Epsona 400/600 - doskonała jakość druku (na odowiednim
papierze) z rozdzielczością 720x720 (HP się umywa z swoim
Colorsmart i PhotoRET i rozdzielczością 300x300!!) - widziałem
wydruki (nie w sklepie ale u znajomego na własne oczy) - są
poprostu łudząco podobne do zdjęć!!!
Wady Epsona 400/600 - ten pierszy podobno drukuje pod win tylko,
Droga w eksploatacji - w zależności czy drukujesz w wysokiej
rozdzielczości, w niskiej wychodzi taniej niż HP, Druk tekstu
troche gorszy od HP ;(
- Dlaczego nie poczekałem i nie kupiłem - bo bałem się o głowice
że może mi się zapchać

Zalety HP 690c+ szybka, cicha, znakomicie drukuje tekst - bardzo
dobra jakość, lepsza niż u Epsona, może drukować pod DOS'em, nie
ma problemów z głowicą (zintegrowana z pojemnikiem - wymieniając
tusz wymieniasz głowicę), brak problemów z serwisem, powedzmy że
pewinen standart w drukarkach L i Atr., dołączony pojemnik z
tuszem Photo (minimalan różnica w jakości - jeszcze nie
próbowałem na Photo papierze)
Wady HP 690c+ jakość grafiki kiepska, cena zbyt wysoka (mnie się
udało kupić za 950 gdzie indziej po 1050)

Jakieś pytania - pisz !!

Michał Piotrkowicz
ICQ: 3385982
e-mail#1: moll47u_at_kki.net.pl (3MB)
e-mail#2: moll47u_at_friko.onet.pl (2MB)
e-mail#3: moll47u_at_polbox.com (2MB)
e-mail#4: moll47u_at_ic.com.pl (~2MB)