Re: Pentium 200 MMX plastik czy ceramik ??

Autor: Jacek M. Robak (MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 16:15:04 MET

>Czy ktos moze potwierdzic lub obalic mit mowiacy ze proc. Pentium 166 lub
>200 MMX w plastikowej obudowie mozna podkrecac a te same proc. w
>ceramicznych obudowach maja zabezpieczenie hardwarowe przed podkrecaniem
>na wyzsza czestotliwosc
> Kyniol

Nie wiem nic o zabezpieczeniach, ale "plastiki" maja znacznie lepsze
odprowadzanie ciepla - i z tad moze ta wiadomosc, ze daja sie podkrecac.
Ponadto o ile mi wiadomo, to ceramiczna obudowe ma tylko 166, 200 i 233
wystepuja wylacznie w obudowach plastikowych

- Jacek Marcin Robak -
MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl
"Wszystko mozna co nie mozna -
- byle z wolna i z ostrozna"