Re: UPS on-line

Autor: Adam Lesień (ditalesi_at_pbg.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 12:18:51 MET

> W specyfikacji pisze on-line

Otoz to!
Trzeba bardzo uwazac, bo termin on-line dla upsow
uzywany jest w roznym kontekscie:
1. gdy caly czas napiecie jest filtrowane i stabilizowane
2. gdy caly czas napiecie jest prostowane i falowane
   (i to jest prawdziwy on-line)

Zalecam dokladnie czytac dokumentacje i pytac sprzedawce
(moze sie trafi jakis ktory sie orientuje :))

Milego dnia zycze

--
  /||\| |_|_'97 http://friko.onet.pl/ld/adlee