Re: intel 166MMX IBPP

Autor: Piotr Goral (pgoral_at_neutron.elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 12:59:48 MET

Piotr Piekarczyk (piekara_at_kki.net.pl) wrote:
: witam i pytam:

: - czy da sie jakos obejsc zabezpieczenie mojego procka,
: ktory nie chce ustawiac innego mnoznika jak tylko 2,5x

: -czy trzeba zmienic plyte (mam FIC 2005), zmienic napiecie itd.

: --
: pzdr

: Piotr Piekarczyk Mysłowice
: BSK AS/400 Operator
: piekara_at_kki.net.pl

ten proc idzie na 350MHz po ustawieniu napiecia na 15V... dalsze podwyzszanie
nie powoduje szybszego zweglania sie proca.
:)

hehe to zart....

--
    Piotr Goral
    Instytut Informatyki Wydzialu Elektroniki i Technik Informacyjnych PW