Re: USR 33600 + telepies - Pomocy!

Autor: Kuba Sztukowski (S0526_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 10:13:36 MET

>P.S. Czy ktoś jeszcze w Krakowie ma taką sytuację jak ja? Chodzi o to, że
po
>wykręceniu numeru 020-21-22 (a także więkości numerów 9xx (sic!)) jest
>kilkanaście sekund ciszy, a dopiero potem zaczyna łączyć? Przez ten problem
>łączenie się z internetem trwa (każda próba) 20 sekund. Gdy numer jest
>czasami zajęty, to już 10 prób trwa kilka minut...

Mam podobny problem ale mieszkam pod Warszawa. Mam USR 33,6 bez Voice.
Pamietam ze kiedys gdy dzwonilem do TPSA laczenie odbywalo sie bardzo
szybko - albo zajete albo sie laczyl. Od niedawna (jakis miesiac, poltora
temu) zaczely sie dziac dziwne rzeczy. Po wykreceniu numeru cisza.... 1
minuta , dwie i co tym zrobic. Teraz jest czesto zajete albo ta cholerna
cisza. Jak mialem ZOOMa nic takiego sie nie dzialo. A moze to nie wina
modemu tylko TPSA "ulepsza"....