Karta Genius Sound Maker 3Dx

Autor: Tomasz Lisowski (stotpk_at_szczecin.top.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 09:20:57 MET

Kupiłem niedawno wymienioną w tytule kartę muzyczną i mam pewien problem. W
DOS-ie
gry sobie mniej więcej radzą, ale w Win95 karta nie chce nawet odgrywać
plików .wav,
na przykład schematów dźwiękowych Windowsów. Karta wyposażona jest w
programowy
Wavetable, kosztowała tylko 80 zł i to mnie skusiło. Płytki CD-ROM Audio są
odgrywane
prawidłowo, ale tu karta muzyczna spełnia tylko rolę biernego pośrednika.
Mam komputer
486 DX4/100 Mhz i sądzę, że nawet taki komputer (wszak nie Pentium;-)
powinien sobie
poradzić z plikami wav.

Czy ktoś ma tę samą kartę i potrafi zmusić ją do pracy pod Win95?

--
Tomasz Lisowski
e-mail: tlis_at_ikar.fiz.univ.szczecin.pl