Re: Co z POLBOXEM

Autor: Kornel Zieliński (corelek_at_polbox.com)
Data: Tue 11 Nov 1997 - 19:39:37 MET

 Zdechl Bo w jaki sposób pare komputerków ma obslugiwac 100000 kont
pocztowych i paredziesiat tysiecy stron WWW.
Zapchal sie i juz.
Musza kupic wiecej sprzetu i byc moze wiecej linii.Ostatnio to nawet o
7 rano
nie mozna odebrac poczty !!!

Ja juz mam upatrzona nowa firme, która oferuje za darmo konta.
Mam juz na niej strone, i dostanie sie do niej nawet w godzinach szczytu
nie stwarza problemów

pozdrawiam
Kornel Zielinski
corelek_at_polbox.com

Mateusz Janczi napisał(a) w artykule <34672ec8.651997_at_news.onet.pl>...