Re: Linux a cechy narodowe [bylo Re: Bill Gates]

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 11 Nov 1997 - 14:47:03 MET


Dnia Mon, 10 Nov 97 00:15:02 +0100, Mariusz Mroczkowski napisał(a):

>07 Nov 97 04:25, Robert Slaski -> do All:

> RS> Dzwonie do tech supportu, dokladnie opisuje problem, a oni (dluzsza
> RS> chwila namyslu): 'czy urzadzenie zostalo wlaczone? czy kabel
> RS> polaczeniowy jest na miejscu?' wrrrrr..

>Uzytkownik nawet zaawansowany technicznie czesto nie przyjmuje do wiadomosci, ze
>cos co wczoraj czy godzine temu dzialalo moze miec podobnie
>prozaiczna przyczyne, a co dopiero mowic o instalowaniu nowego sprzetu/softu...

Rzecz w tym, że jest to jedyna rada, jakiej potrafią udzielić "serwisanci"
M$... Krótko mówiąc, w przypadku M$ support to mrzonka.

Pozdrawiam,

-- 
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl   ICQ: 4381847   irc: joshua_          |


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:32:33 MET DST