Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 11 Nov 1997 - 14:47:03 MET
Dnia Mon, 10 Nov 97 00:15:02 +0100, Mariusz Mroczkowski napisał(a):
>07 Nov 97 04:25, Robert Slaski -> do All:
> RS> Dzwonie do tech supportu, dokladnie opisuje problem, a oni (dluzsza
> RS> chwila namyslu): 'czy urzadzenie zostalo wlaczone? czy kabel
> RS> polaczeniowy jest na miejscu?' wrrrrr..
>Uzytkownik nawet zaawansowany technicznie czesto nie przyjmuje do wiadomosci, ze
>cos co wczoraj czy godzine temu dzialalo moze miec podobnie
>prozaiczna przyczyne, a co dopiero mowic o instalowaniu nowego sprzetu/softu...
Rzecz w tym, że jest to jedyna rada, jakiej potrafią udzielić "serwisanci"
M$... Krótko mówiąc, w przypadku M$ support to mrzonka.
Pozdrawiam,
-- | Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787| |mailto:joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ | |mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl ICQ: 4381847 irc: joshua_ |
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:32:33 MET DST