Klopty z twardzielem

Autor: Jaromir (xerxes_at_polbox.com)
Data: Tue 11 Nov 1997 - 13:03:03 MET

Czy ktos z lepiej zorientowanych kolegow moze mi pomoc w kwestii zwiazanej
z twardzielem? Po zainstalowaniu win95 (OSR 2) wszystko chodzi OK
(twardziel - Seagate ST 33240A - wszystkie testy przechodzi bez problemow).
Ale po dwoch - trzech dniach nastepuje klapa i nie da sie wystartowac
systemu. Inicjacja konczy sie na komunikacie "veryfying DMI Pool Data", a
potem cisza. Po sformatowaniu i instalacji systemu znow chodzi. Do czasu...
Twardziel jest nowy, czy mam reklamowac? Bede wdzieczny za porade.
Jaromir