Re: Jaki monitor 17"?

Autor: Robert Slaski (slaskir_at_ee.pw.edu.pl)
Data: Mon 10 Nov 1997 - 23:31:11 MET

Krzysztof Halasa wrote:

> Tylko ze nie spotkalem sie z tym przy jednolitym tle (i w sumie mnie
> to nie dziwi, bo wtedy wielkosc elementow tekstury nie jest juz
> porownywalna z wielkoscia plamki).

Właśnie mogę sobie na coś takiego popatrzeć (CTX, kineskop delta, szare
tło). Dla mnie jedynym wytłumaczeniem tego zjawiska są zniekształcenia
geometryczne maski kineskopu lub kiepska regulacja monitora.
(na efekt ten mają duży wpływ przesuwanie obrazu w pionie i obrót, inne
regulacje (nie mam regulacji zbieżności) nie mają wpływu)

-- , --
-- Robert Slaski --
-- mailto:slaskir_at_ee.pw.edu.pl mailto:slaskir_at_polbox.com --
-- --