Re: hardysk

Autor: Maciej Rusinek (macrus_at_polbox.com)
Data: Mon 10 Nov 1997 - 23:30:28 MET

 UW NASK napisał(a) w artykule <01bced5e$c2e7a140$LocalHost_at_tomek>...>>
Zaznaczam że ostatnio powyłączałem wszelkie funkcje typu sleep w biosie
Będę

>1. wylacz funkcje w win95 do pamieci wirtualnej, to znaczy nie nadawaj zeby
>sam organizowal tylko ja w chuj wylacz!

niezbyt inteligentna rada - chyba że masz >64MB ramu, a i to nie zawsze
wystarczy duży plik w Wordzie lub inna banalna rzecz, potrzebująca
chwilowo dużej ilości pamięci i system się wyłoży