Re: WARNING: Linux Intel Pentium Bug (fwd)

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 10 Nov 1997 - 21:53:08 MET

>NA PEWNO?
>Czy jakas (niewielka) szansa jednak istnieje?
>Bo jesli istnieje... chocby minimalna --
>to to jest absolutna porazka ;^)

Oficjalnie Intel nie podaje w ogole ze jest taka mozliwosc. Nieoficjalnie
wiemy ze jest. I nieoficjalnie Intel podaje, ze tylko w real mode, czyli
na dzien dzisiejszy do momentu wykonania pierwszych kilkuset instrukcji
so. CHYBA, bo nie ma na ten temat zadnych informacji, ja przynajmniej nie
znalazlem...

karpio