INews oszalalo?

Autor: Lech Zaciura (lesz_at_zt.bialap.tpsa.pl)
Data: Mon 10 Nov 1997 - 21:22:26 MET

Mam problem z grupami dyskusyjnymi w Internet News (wersja 3.02 PL, ale
takze poprzednie). Program znienacka robi cos takiego, ze dla jednej z grup
wszystkie nowe naglowki zaczyna ladowac od razu jako przeczytane. Nie wiem,
jak sie to usunac; problem pojawia sie niespodziewanie, mam wrazenie, ze
wynika z uzycia opcji Wyczysc pliki, ale dzieje sie to jakos losowo. Potem
nie pomaga przeinstalowanie programu, zmiana wersji na nowa, resetowanie
listy grup dyskusyjnych... mozna sie zalamac. Czytanie grupy jest prawie
niemozliwe i to sie juz nie cofa.
Bede wdzieczny za porade, co mi sie przytrafia i - przede wszystkim - jak
to poprawic (jesli to mozliwe, pozostajac przy INews ;-)) Prosze o
odpowiedzi na priva.

Pozdrawiam
Lech

 Lech (Bilbo) Zaciura