PROBLEM Z IBM PS/1

Autor: Rafal Wanke (mecenas_at_polbox.com)
Data: Mon 10 Nov 1997 - 17:11:46 MET

Witam,
mam problem, ktory mam nadzieje umiecie rozwiazac, nastepujacej tresci :

jest sobie IBM PS/1 rocznik 1991 - nawet nie bardzo wiem jaka
konfiguracja.
Instalowalem znajomej nowszego dos'a ( tam byl ver.4.00) i po skonczeniu
instalacji
komputer restartowal sie.
Niestety nie boot'uje sie do konca i wyswietla komunikat nastepujacej
tresci:

Error in line 6 config.sys
Incorrect dos version
Bad or missing Command Interpreter

i zawiesza sie niczego nie przyjmujac.
Przy boot'owaniu probowalem F5 i F8 ale nie zostaly przyjete - ciagle to
samo.
to jest IBM i to stary wiec nawet nie wiem jak wejsc do biosu bo taka
informacja sie nie pokazuje.
* dyskietek tez nie chce czytac
Co moge zrobic w takiej sytuacji ?? Wyszedlem juz chyba na kompletnego
idiote !
POMOCY !!!!
Zwatpiwszy w caly lad swiatowy oczekuje na odpowiedz za ktora z gory
dziekuje.

*odpowiedzi prosze kierowac na moj adres, dzieki*

--
Pozdrawiam
Rafał Wanke - @mail : mecenas_at_polbox.com