Re: Bill Gates

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 10 Nov 1997 - 13:13:41 MET

Slawek <sd000001_at_polbox.pl> wrote:

:>: Acha. A znasz jaks duza firme uzywajaca LINUX do czegokolwiek?
:>Hi hi... Pamiętam, że już zadawałeś takie pytanie. I jak Ci
:>odpowiedziałem, że znam, to powiedziałeś, że ta firma nie jest
:>duża, bo raczej się o niej nie mówi @NYSE... Mocne :)))
: Cos ci sie pomieszalo bo nigdy czegos takiego nie napisalem.

Dosłownie istotnie nie, przyznaję. Napis "@NYSE" nie pojawił
się w Twojej wypowiedzi.

: Czy chodzi ci o NYSE (gielde?)

Wyobraź sobie, że i owszem :)